Coaching

                              
                                                                     Herkent u het volgende?

                                                    U heeft een medewerk(st)er waarvan U zeker weet dat hij/zij voldoende
                                                                    capaciteiten heeft, maar deze toch niet optimaal benut? U heeft al van
                                                                    alles geprobeerd, maar toch bereikt u niet het gewenste resultaat?
                                                                    Geef hem/haar gedurende een korte tijd een Personal Coach en u zult
                                                                    versteld staan!

                                                                    U kent uw zwakke plek? Of juist niet?
                                                                    Samen met uw Personal Coach werkt u aan uw z.g. " blind spots " en
                                                                    boekt snel resultaten die u niet voor mogelijk hield.
                                                                    M.a.w. optimaliseer uw eigen talenten onder deskundige begeleiding.
                                                                    Een intakegesprek is altijd vrijblijvend en kosteloos te regelen,
                                                                    dus bel voor een afspraak!

                               Leiderschap

Tao Te King - 6e eeuw voor Chr. :
"De meeste leiders worden veracht, een kleinere groep leiders wordt gevreesd, een enkele leider wordt geprezen en de zeldzaam goede leider wordt niet opgemerkt!"

Ondanks de gedateerdheid van deze uitspraak is het waarheidsgehalte nog steeds erg hoog. De kwaliteit van een goed leider is namelijk niet gelegen in het feit of hij zijn "ondergeschikten" vertelt hoe ze hun werk moeten doen, maar meer in zijn vermogen om op een natuurlijke manier groepen mensen (medewerkers) aan te sporen tot optimale resultaten.

Bij de goede leider valt het niet eens op dat hij leider is, omdat zijn handelingen en functioneren zo vanzelfsprekend overkomen. Een goede manager weet in te spelen op steeds weer verschillende situaties en past zijn manier van leidinggeven aan.

Onze trainingen zijn er dan ook op gericht om er voor te zorgen dat de manager van vandaag, ook morgen optimaal presteert en de tools aangereikt krijgt om het beste uit zich zelf en anderen te halen.

Goalmapping, functionerings- en beoordelingsgesprekken, coachend leiderschap, time-management, situationeel leidinggeven etc. zijn onderdelen die, in overleg met U, tot een maatgesneden project worden samengevoegd.

Specialties: Alle trainingen en coaching kunnen in Nederlands, Duits en Engels gegeven worden.

Trainingen en coaching werden o.a. reeds verzorgd bij: CFS Osnabrueck(D), Ch.Voegele Zurich (CH), Sulzer-Eldim Lomm ,  Bosch Communications Nijmegen (NL), Hema ,The Body Shop (D),  Geesink-Norba Group (NL  en  D ) Kleeneze Ltd.(GB),Gemeente Vaals., De Post Hoofdzetel Brussel(B),NS Reizigers Maastricht, Campina Eindhoven, Boston Scientific Kerkrade,  Astra Zeneca Brussel (B), Johnson & Johnson, Ceva-Logistics, Agri-Retail t.b.v.  Boerenbond en Welkoopwinkels Ede, Kijkshop bv Zaltbommel, Heidelberg Cement Group Den Bosch, Copaco Eindhoven,Hero Breda.                                          

                                      Communicatie

Het maakt niet uit in welke branche mensen werkzaam zijn, de interne en externe communicatie dient optimaal te zijn! Want goede communicatie tussen medewerkers is de sleutel tot succes en zorgt voor goede deals, tevreden klanten die ambassadeurs worden en tevreden medewerkers.

Onze communicatietrainingen zorgen voor meer omzet en een beter werkklimaat. Bij leiderschaps- en salestrainingen zijn deze modules daarom standaard inbegrepen in het traject.


Retail-trainingen


Speciaal voor retailbedrijven en organisaties hebben wij, buiten bovenstaande mogelijkheden, specifieke trainingen die vooral in deze sector belangrijk zijn.
Thema's zoals winkeldiefstalpreventie, agressiemanagement, klantgerichtheidstrainingen of customer service vallen hieronder. Gegeven door trainers die weten waarover ze praten omdat ze een retailachtergrond hebben! Dit zijn sterk omzetverhogende trainingen die hun nut bewezen hebben.



Image Gallery

Wij trainen en coachen o.a. op het gebied van:

Communicatie
Klantgerichtheid
Leiderschap
Professioneel presenteren
Beoordelings- en functionerings
gesprekken
Marketing
Startende ondernemers

Contact

                         R&M Quality Training&Advice

Adres: Maastrichterlaan 232, 6291 EX Vaals
Telefoon: (0031) - 6 - 28676999
KvK nr 14066676
BTW nr NL 090970329B01
E-mail: info@qualitytraining.nl

This template downloaded form free website templates